onsdag 27 april 2011

SIW träff

Jag är med i ett nätverk för företagande kvinnor i Skurups Kommun, vi heter SIW. En av medlemmarna, Charlotte kom på det namnet, det var nämligen på
Siv´s namnsdag vi hade vårt första möte. Gulligt och väldigt passande för ett kvinnligt nätverk. Ikväll hade vi möte på ett mysigt café/smedja och jag höll ett litet "föredrag eller vad man ska kalla det" inför alla 14 deltagare som kom i kväll. Det är absolut inte min favoritsysselsättning att prata inför så många. Rent ut sagt så är det en av de värsta sakerna jag vet, ok, ormar är värre. Jag insåg ju under tidens gång, att framför mig hade jag en grupp jättegulliga SIW'or som inte ville annat än väl. Inget att vara rädd för alltså. Så efter mitt "framträdande" kände jag mig väldigt nöjd, tillfreds och faktiskt lite utmattad. Till råga på allt fick jag sålt hela 6 härvor hemmahandfärgat garn. Vilken lycka, nu måste jag ju ägna morgondagen åt att färga nytt...

God natt från en trött SIW'a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar