fredag 11 mars 2011

En vanlig fredag

Bara för att jag för någon dag sedan sa att det var svårt att hitta stenar med genomgående hål i, så hittade jag flera stycken idag. Dock inte i passande storlek för att göra halsband av, i så fall får man nog så småningom ryggproblem. De var nämligen alldeles för stora.

Om en stund ska jag iväg in till stora staden och skylta två fönster till en fotvårdsklinik. Jag använder material och prylar som symboliserar aktuell säsong. Så nu ska snön dammsugas upp och ersättas med kvistar, fröpåsar och gamla fina trädgårdsredskap i metall.

Har inte tänkt på att föreviga skyltfönstret tidigare men ska börja med det nu. Kan vara kul att se tillbaka på allt som jag använt. Det är lite speciellt att dekorera ett fönster till en rörelse som säljer tjänster och inte prylar. Jag kan ju inte fylla fönstret med fotfilar och skalpeller precis. Vi får väl se hur det går idag. Solen skiner så inspirationen är det inget fel på.

Ha en skön helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar