tisdag 18 september 2012

Kundbesök

Idag knackade det på dörren och där ute stod det en kund som tidigare handlat av mig på nätet . Hon var i Skåne på semester tillsammans med sin man och tänkte passa på att komma förbi. Vilken tur att jag var på plats. Jag har ju inga öppettider utan har öppet i min ateljébutik när jag är hemma. I alla fall var det jätteroligt att träffa henne.

Hon har broderat både Hönsmammakudden och Trädgårdskudden. Givetvis korsförhörde jag henne så att allt hade funkat bra med mönster etc. Hon var helnöjd och ville ha MER. Jag gör ju mest upp mina kit när jag får order på dem. Men som tur var hade jag några små kit som var färdiggjorda. Hon gick härifrån med tre nya projekt, nöjd och glad. Resultatet blev en liten Skånekudde, ett fågelarmband och en cerise vante.

Det är roligt att få träffa människorna bakom beställningarna, alla är så härliga och trevliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar