torsdag 30 augusti 2012

Minisemester vid Amalfikusten

Äntligen fick vi till några dagars riktig semester. Tack vare mannen som faktiskt fick tjata lite för att få med mig på en liten komprimerad resa. Vi styrde kosan mot Italien och Amalfikusten. Jag säger bara det, har ni inte varit där - ÅK DIT! Helt magiskt, fast inte själva staden Amalfi, den gillade vi faktiskt minst. Däremot grannbyn Positano, oj oj oj, va fint. Kommer att finnas och njutas på näthinnan väldigt läääänge.

När man inte kan unna sig så lång semester gäller det att bo bra tycker vi, och det gjorde vi. Hotel Belvedere i Conca di Marini kan vi varmt rekommendera. Från början till slut (3 nätter) var precis ALLT till belåtenhet. Service på hög nivå. Kan nog utan att överdriva säga att det var det bästa hotell vi bott på.

Jag kom hem sent i natt men jag lämnade Jörgen (mannen) kvar. Douglas (äldsta sonen) kom ner med samma plan som jag sedan åkte hem med. Gokarttävling i Sarno, torsdag-söndag. Håll tummarna!

Här kommer lite bilder från hotellet. Fler bilder från vårt älskade Positano kommer inom kort...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar