fredag 13 januari 2012

Igår var det...

...26 år sedan jag och min man träffades. (Jag räknade fel och trodde att det var 25 år, tänkte att det var 2011 och inte 2012). Ärligt talat så är min man MYCKET bättre på att hålla reda på dessa datum och år. Vi tog oss in till Ystads Saltsjöbad (härligt när barnen är så gamla så att en av dem har körkort) för att äta en god middag. Vi var lite tidiga och tänkte att vi kunde ta lite bubbel i baren innan. Istället blev det en runda biljard på det här superläckra biljardbordet som väcker mitt "vill ha begär" OCH bubbel i baren. Gissa vem som vann i biljard? Inte mannen på bilden utan JAG!


Dessutom överraskade han mig med ytterligare en armbandsklocka (jag älskar klockor och har alldeles för många). Men jag ser det mer som ett smycke än en praktisk urtavla. Ärligt talat så är det många av mina klockor som jag inte ens kan se hur mycket de är, en del står alltid på sommar- eller vintertid. Det värsta är väl de som inte längre fungerar men som jag fortfarande råkar ta på mig ibland. Alla har vi våra konstigheter.

1 kommentar:

  1. Efterskottsgrattis!

    Känner igen det där med klockorna! Jag är dålig på att använda smycken, men klockor däremot är kul.

    SvaraRadera