onsdag 25 januari 2012

I DID IT!

Igår kväll  gjorde jag något som jag verkligen gruvat mig för. Jag stod upp och pratade inför en grupp kvinnor (Lady Lions) om mitt liv och vad jag hunnit med i min "karriär". Efteråt kände jag mig jättestolt och tyckte själv att det "faktiskt" gick riktigt bra och att det "faktiskt" var riktigt roligt. Extra tacksamt när alla som var där (18 pers) var hur gulliga och trevliga som helst. Jag pratade och visade mina saker och de frågade mycket. Det kändes skönt för det bevisade deras intresse och det är ju alltid roligare att prata då. Om några veckor är jag uppbokad på ytterligare ett "föredrag" eller vad jag ska kalla det. Nu behöver jag inte vara lika nervös inför det, känns som om jag vid 48 års ålder kommit över en stor tröskel, puh.

En liten bild från morgonrunda igår då himlen visade sin finaste sida.


2 kommentarer: