söndag 9 oktober 2011

Trött...

... efter en lååååång och intensiv dag på gokartbanan i Lockarp. Fick rycka in och jobba i kafeterian idag, inte nog med det, dagen till ära var det klubbmästerskap = många och hungriga förare, mekaniker, funktionärer och åskådare. Vet inte hur många korvar som jag kokat, hamburgare och köttbullar som stekts, varma toast etc etc. I går kväll ställde jag mig dessutom och bakade två stora plåtar med äppelkaka. Vi serverade den tillsammans med vaniljvisp och det var minst sagt populärt. I ett svagt ögonblick lovade jag att göra favorit i repris till nästa års klubbmästerskap.

Hoppas att få sova bättre i natt, igår natt låg jag så där mellan sömn och vaken och stekte hamburgare samtidigt som jag tovade ull... Nu plockar jag fram mitt broderi och kopplar av en stund innan det är dags för familjemiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar