fredag 3 juli 2015

Bottensöm

Det här var ju inte riktigt vad jag tänkt mig! Har haft ont i handleden nu i ett antal veckor. Och nu måste jag bara skärpa mig... Fått rådet av min osteopat att inte arbeta med vänster hand, VA! Det går ju inte, jag är ju beroende att ha något projekt i händerna, ALLTID!

Men tack och lov har jag nu kommit fram till att: brodera bottensöm med vadmalen fastspänd i en broderibåge som i sin tur sitter fast i bordet fungerar alldeles utmärkt. Jag kan då jobba med endast högerhanden. Jippi!


1 kommentar:

  1. Karin Petersen6 juli 2015 kl. 17:06

    Så bra att du hittat en lösning som fungerar för dig. Ett litet tips från mig är att få magnetmassage. För några år sen fick jag carpaltunnelsyndrom och kunde inte längre sticka för händerna domnade. Efter att ha gått på magnetmassage försvann de problemen och nu använder jag mitt magnetarmband alltid och går på massage ibland och jag kan STICKA IGEN!!!! Kanske något för dig?
    Hälsningar Karin

    SvaraRadera