onsdag 18 september 2013

Höst

Oj, nu var det så där fasligt lång tid sen sist IGEN! Varje gång jag säger att jag ska skärpa till mig blir det bara värre, så nu lovar jag inget! Det har hänt en del sen sist men samtidigt inget speciellt annorlunda.

Mycket arbete, en sommar med fantastiskt väder och en härlig långweekend i Paris där jag och min man firade 25-årig bröllopsdag. Ytterligare ett bevis att tiden rusar, 25 år, det är ju silverbröllop. Sånt där som man tyckte lät mäktigt när man var yngre, att hålla ihop så läänge. Och nu är man där själv, härligt!

Tog lite bilder i Paris där vi hann med en runda på Seine, en sightseeingtur med buss, Montmartre, shopping, god mat och massor med stadsvandring. Och sist men inte minst en oförglömlig middag på restaurang Maison Blanche, där vi firade själva dagen den 24 augusti.

Givetvis såg vi även det berömda tornet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar