tisdag 26 februari 2013

Turkost + Grönt = Sant

Nej nu måste jag skärpa till mig. Skriver ju alldeles för sällan här på bloggen men det beror på att jag skriver desto mer på min Facebooksida Så titta gärna in där nån gång, det är kul med alla kommentarer och hejar rop. Som ni kanske då kommer att se är det väldigt mycket fokus på att spinna just nu. Så det är vad jag gör på kvällarna när tid finnes. Här kan ni se ett glatt resultat! Först som kardflor och sedan som entrådigt spunnet garn på min Ashord Traveller spinnrock.


2 kommentarer:

  1. Wow! Så underbart fint! Kommer du att sälja ditt spunna garn eller är det för husbehov?

    Hälsningar från ett vår(!)-vintrigt bohuslän!
    //Kajsa

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Kajsa,
    Bara till husbehov. Men jag kommer att hålla spinnkurser inom kort. Då kan du komma och göra ditt alldeles speciellt egna garn.

    Hälsningar från antagligen lite mer vårlikt Skåne (men inte mycket).
    Helene

    SvaraRadera