torsdag 24 januari 2013

Tovningskurs i Eskilstuna


Jag har en kund som har passion för ull, jag har visserligen flera men en av dem har arrangerat en kurs med "tovningskonstnär" Sharit vd Meer som jag skulle vilja dela med mig av. Tyvärr kan jag inte vara med själv även om det skulle vara extra roligt då jag faktiskt har mina rötter i Eskilstuna. Gå gärna in och kika på Sharits facebooksida www.facebook.com/SharitbyCharity?fref=ts
Visst blir man sugen på att sätta igång!

3-dagars tovningskurs
28-30/6-2013
Plats: Kungsgatan 13. Eskilstuna

Vi kommer att ha en tovningsweekend med Sharit vd Meer från Amsterdam., www.sharit.net.
Vi tovar en tunika med Sharit´s touch!

Är du intresserad?
Då behöver vi ha din anmälan snarast ! Det är de tio första till kvarn som gäller.
Reservlista kommer bli på dem som anmäler sig efter de tio första.
Märk mailet med Anmälan på ämnes raden. Skriv: Namn, Adress och tel nummer i din anmälan.
De första 10 anmälningarna kommer att få utskick att det har kommit med.

Kursinfo:
Max 10 deltagare, (först till kvarn!)
Kursavgift 2.600 kr. Kostnaden är uppdelad på 2 inbetalningar,  Utskick kommer från studiefrämjandet: inbetalningskort, lista på material, inköpsställen mm.
Materialkostnad tillkommer.
Tider: start fredag 28/6 kl 12 och avslutas söndag 30/6 kl 13. Närmare detaljer i samband med utskicket från studiefrämjandet.
I kursavgiften ingår fika och lättare lunch.

Välkomna!!!
Käthie & Helena
Har du några frågor? Tveka inte att höra av Dig!

Käthie Sierau 0735-16 63 65
Anmälan till: kathie@sierau.se
Märk mailet: anmälan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar