onsdag 24 oktober 2012

Inspirationskväll

Igår kväll var jag inbjuden att hålla en liten "blomsterinspirationskurs" för Lady Lions här i kommunen. Det blev en trevlig kväll med 16 härliga kvinns. Så igår fick jag åter igen den stora äran att få handla blommor på blomsterhallarna i Malmö. Det är en otrolig känsla att kliva in i den färgsprakande miljön. Innan jag gick in hade jag i stort sett bestämt mig för vad jag skulle ha. Men när jag väl kom in bara snurrade det runt av all färgprakt, en helt magisk känsla (men svinkallt). Det är ju ett kylskåp man går in i helt enkelt. I alla fall bestämde jag mig för att köra på höstfärger och för de som inte gillar den varma färgskalan köpte jag även lite bebisrosa nejlikor. Enzo vaktar blommorna innan de åker in i bilen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar