fredag 20 april 2012

Yllebroderikurs

Lägg ner trädgårdsarbetet för en dag och greppa broderinålen istället. Unna dig en härlig dag tillsammans med andra broderister. Det finns fortfarande platser kvar. Läs mer här!


Idag känns det vår fast de hotar med både regn och snö i helgen, det tror jag inte på. Dags att städa lite i uterummet. Vi har bara varit ägare till ett uterum sen vi flyttade hit, alltså i 3,5 år. Jag skulle aldrig mer vilja vara utan ett. Det är så fantastiskt härligt att sitta i detta varma och ljusa rum, bästa platsen av alla. Man kan brodera, måla, äta, sova, jobba, odla, läsa, torka tvätt, ja allt går att göra i ett uterum. Igår satt jag tex och vindade en massa garn där. Det är inte bara jag som älskar det, Enzo ligger mer än gärna mitt i solen på sin pälspläd och njuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar