fredag 17 juni 2011

Oj va mycket det blev...

Garn alltså! Kan bara inte låta bli! Men meningen är ju nu att jag ska sälja alla garner och sen köpa nya igen. Idag blir det till att börja organisera och packa upp allt. Sen ska de förvandlas till mindre och mer konsumentvänliga härvor. Köpte även hem kardad ull och 2 stora påsar med broderigarn i lin som inte fick plats på bild.


I morse duschade jag som vanligt innan jag gick min hundrunda. När jag gått den långa rundan och bara hade en liten bit kvar såg jag att de trimmade högt gräs längs med stigen. På grund av pollenallergi valde jag att går en omväg för att slippa gräset. Innan hemkomst (vi kunde varit hemma redan) öppnade sig himlen, jag och Enzo fick oss dagens andra dusch. Oj va blöta vi blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar